نام کالا قیمت تعداد حذف
گياه دارويي آنغوزه، ارزشمند ترين و گران ترين گياه دارويي در جهان مي باشد كه منشأ و رويشگاه اصلي آن ايران بوده و  اغلب بيماران كه درد هاي لاعلاجي دارند از قدرت درماني اين گياه بسيار با ارزش بي خبر هستند و همچون (آب در كوزه و ما تشنه لبان مي گرديم)، شايد بسياري از مردم اگر از شفا بخشي اين گياه با خبر بودند، طول عمر متوسط آنان مانند مردم هند و پاكستان و  فغانستان، كه طول عمر بيشتري دارند با استفاده آنان از اين گياه، هرگز زود اين دنيا را ترك نمي كردند.

لطفاً در صورت مشكل در دانلود فايل، با پيامك به تلفن تعبيه شده در همين سايت و يا با ارسال پيامك درهمين سايت و سيستم ما را مطلع سازيد تا رفع مشكل نماييم

از حسن اعتماد شما در رابطه با انتخاب اين محصول، متشكريم.


قيمت 300000ریال

مقاله تحقيقي گيا دارويي آنغوزه
مقاله تحقيقي گيا دارويي آنغوزه
مقاله تحقيقي گياه دارويي آنغوزه، يك مجموعه تحقيقاتي در مورد كليات اين گياه دارويي مي باشد و در ده صفحه بصورت PDF تهيه شده و بصورت فايل زيپ قابل دانلود و استفاده مي باشد. همچنين اين مقاله با توجه به نياز منابع طبيعي استان فارس به اطلاعات رويشي و زيست محيطي و بيولوژي و كاربردها و ميزان مصرف و صادرات آن و همچنين خواص درماني آن، تهيه و با نمره ممتاز در رديف تحقيقات ارزشمند آن اداره قرار گرفته و رضايت بسياري از اساتيد دانشگاه را به خود جلب نموده است.
گياه دارويي آنغوزه، ارزشمند ترين و گران ترين گياه دارويي در جهان مي باشد كه منشأ و رويشگاه اصلي آن ايران من جمله استان هاي جنوبي مانند فارس و كرمان و يزد و سيستان و بلوچستان بوده و  اغلب بيماران كه درد هاي لاعلاجي دارند از قدرت درماني اين گياه بسيار با ارزش بي خبر هستند و همچون (آب در كوزه و ما تشنه لبان مي گرديم)، شايد بسياري از مردم اگر از شفا بخشي اين گياه با خبر بودند، طول عمر متوسط آنان مانند مردم هند و پاكستان و  افغانستان، كه طول عمر بيشتري دارند با استفاده آنان از اين گياه، هرگز زود اين دنيا را ترك نمي كردند.
طبق تحقيقاتي كه از سراسر دنيا به عمل آمده است، كشورهاي هند و پاكستان و افغانستان از طول عمر بيشتري برخوردار هستند و علت آن اين است كه سالانه از مقدار زيادي صمغ آنغوزه اي كه از كشور ايران به آن كشورها صادر مي گردد استفاده مي نمايند و به علت بالا بودن گوگرد موجود در اين گياه دارويي كه بسيار تند و بو دار مي باشد و همچنين ساير مواد مؤثره اين گياه دارو، آنان از قدرت و سلامت طول عمر بيشتري برخوردار هستند. و بسياري از بيماري هاي لاعلاج مانند سرطان ها را علاج مي نمايد و سالانه بيش از چندين تن از ايران به كشورهاي جنوب شرق آسيا صادر مي گردد. و لذا توضيحات بيشتر موارد درماني و رويشگاه و استفاده و كاربردها و روش استحصال سمغ از اين گياه دارويي و توضيحات كافي درمتن اين مقاله وجود دارد كه فقط با دانلود نمودن آن مي توان به اطلاعات آن دست يافت.

لطفاً در صورت مشكل در دانلود فايل، با پيامك به تلفن تعبيه شده در همين سايت و يا با ارسال پيامك درهمين سايت و سيستم ما را مطلع سازيد تا رفع مشكل نماييم

از حسن اعتماد شما در رابطه با انتخاب اين محصول، متشكريم.