نام کالا قیمت تعداد حذف
صفحه 2 - راهنمايي (دو گونه معامله نقد و معامله سلف در اين سايت) و چگونگي درخواست خريد
در حال حاضر دو نمونه معامله در اين سايت قابل انجام است( يكي معامله نقد و ديگري معامله سلف).
(الف) - در معامله نقد، شما فقط و فقط مي توانيد كتابچه هاي تمام رنگي را كه حاوي يكسري كادو و پيام هاي اخلاقي مثبت و انرژي دهنده مي باشند را خريداري نماييد و با فشار دكمه خريد آنلاين، مشخصات پرداخت را تكميل و پرداخت نماييد و اتوماتيك به شما سريالي داده مي شود و در فيلد مربوطه وارد نماييد و كتاب را دانلود نماييد.
(ب) - ولي در مورد پروسه معامله ديگري كه شرح آن در ذيل آمده است با كمي تفاوت، شما طرح دلخواه و مورد نظرتان را سفارش مي دهيد و تضمين اين سفارش هم براي طراح و هم براي شما كه سفارش دهنده هستيد، بصورت بيعانه تعريف شده است:
1 - ابتدا مشتري يا همان درخواست كننده در ويترين نمايشي همين فروشگاه، نوع الگوي كالا يا موضوع هنري را مي بيند و مي پسندد.
2 - درخواست كتبي مي دهد يعني با پيامك به همين فروشگاه (نوع الگو با ذكر نام و مشخصات و قالب آن و نوع نوشته و يا آرم و يا هر مدلي كه علاقه دارد) را در پيامك خود ارسال مي نمايد(يا در ايميل فروشگاه) و يا مكتوب پستي(در قسمت تماس با مدير مي توانيد پيام خود را ارسال نماييد).
3 - نصف مبلغ كل را به حساب منظور شده در همين فروشگاه(6273811056762633) بانك انصار(شماره شانزده رقمي روي عابر بانك است)( بادقت بايد وارد شود بطوري كه بنام ايرج محمدي به شما اعلام نمايد) واريز نمايد(فقط در مورد خريد تخمه هاي كدو طبي) و روند خريد الگو هاي تصويري لوگو و كتابچه هاي كادويي با اين شماره حساب صورت نمي گيرد بلكه از درگاه تعبيه شده همين سايت و بصورت آنلاين و اتوماتيك به حساب ديگري پرداخت مي شود كه در صفحه 3 همين سايت تشريح شده است.
پس از يك ساعت اگر به شما پاسخي داده نشد با تلفن 09338271082 تماس بگيريد تا يادآوري شود.
4 - حد اكثر يك ساعت منتظر باشيد تا 90 درصد طرح آماده به رئويت شما برسد.
5 - در صورتي كه شما پيشنهادي داريد مجدد ارائه نماييد و يك ساعت ديگر منتظر بمانيد و اگر نه با پيامك محدد تأييد كنيد كه طرح نهايي 90 درصد انجام شده قابل قبول است.
6 - با دريافت پيامك، ما طرح كلي را آماده نموده ايم و سپس بايد پيامكي از طرف شما به ما ارسال شود كه كل مبلغ را به حساب ريخته ايد و پيامك بانكي آن هم بايد به ما برسد و در اينصورت، ما طرح را به شما در ايميلتان و يا در ويترين نمايشي همين فروشگاه به شما تحويل مي دهيم.
6 - و در مرحله آخر شما پيامكي به ما مي دهيد مبني بر اينكه رضايت كامل از خريد محصول، حاصل شده است(در پيامك آخري كه رضايت شما مي باشد مختار هستيد و دادن پيامك نهايي رضايت، فرهنگ زيباي شما را مي رساند و جاي تحسين دارد و قائل به امتياز مي باشيد)(هر ده خريد موفق با ده پيامك رضايتمندانه شما، يك كتابچه رنگي متفاوت تر از كتابچه هاي خريداري شده به مبلغ 30000 تومان بصورت رايگان به شما تعلق خواهد گرفت)
شاد و موفق باشيد
از حسن اعتماد شما به فروشگاه (كالاناز) متشكريم