نام کالا قیمت تعداد حذف
كتابچه تمام رنگي انواع كادو عيدانه و جشن تولد و روز مادر و پدر و نمونه انواع هديه به دوست و نامزد و يا پدر و مادر و يا هركسي كه دوستش مي داريد و انواع الگوهاي لوگو و بنرقاب هاي تجاري تبليغاتي و مانند آن.

لطفاً در صورت مشكل در دانلود فايل، با پيامك به تلفن تعبيه شده در همين سايت و يا با ارسال پيامك درهمين سايت و سيستم ما را مطلع سازيد تا رفع مشكل نماييم

از حسن اعتماد شما در رابطه با انتخاب اين محصول، متشكريم.


قيمت 300000ریال

كتابچه تمام رنگي انواع كادو عيدانه و جشن تولد و روز مادر و پدر و هديه به نامزد و دوستان و انواع الگوهاي لوگو و بنرقاب كتابچه تمام رنگي انواع كادو عيدانه و جشن تولد و روز مادر و پدر و هديه به نامزد و دوستان و انواع الگوهاي لوگو و بنرقاب
كتابچه تمام رنگي انواع كادو عيدانه و جشن تولد و روز مادر و پدر و هديه به نامزد و دوستان و انواع الگوهاي لوگو و بنرقاب

كتابچه تمام رنگي نمونه لوگو و بنرقاب و . . . 
كتابچه تمام رنگي نمونه لوگو و بنرقاب و . . . ، مجموعه اي ده صفحه اي مي باشد كه نمونه هايي از انواع لوگو و بنرقاب و قاب عكس و بك گروندهاي زيبا و . . . مي باشد و صفحات اول و دوم آن نام كتابچه و تصاويري نمونه و توضيحاتي در مورد اين كتابچه مي باشد و در صفه دهم هم توضيحاتي ديگر داده شده است جهت خريدهاي بعدي و نحوه سفارش و مانند آن.
ولي در صفحات سوم تا نهم مجموعه هايي از انواع لوگو و كادو و بنر قاب و قاب عكس و انواع بك گروند و مانند آن بصورت رنگي و حكاكي شده و برجسته سازي و با تنوع انواع آنها، وجود دارد و هر صفحه آن شامل چندين نمونه مي باشد.

اين كتابچه تمام رنگي بسيار زيبا و انرژي دهنده طراحي شده است و خريداران آن مي توانند علاوه بر آنكه در كلكسيون خاطرات خود آن را نگهداري نمايند از ميان نمونه الگوهايي كه وجود دارد نمونه آن را در سفارشات بعدي براي خود آنان به ما سفارش دهند تا براي آنان طراحي نماييم و درهمين سايت و يا در جيميل و ايميلشان بگذاريم و سپس با تهيه پرينت رنگي از آنها، به عنوان هديه و كادو  و. . . . و مانند آن به همديگر در جشن تولدها و روزهاي مهم مانند روز مادر و يا روز پدر و يا به نامزد خود و يا به كساني كه دوستش دارند هديه بدهند.
در واقع علاوه براينكه خاصيت تجاري دارند، خاصيت هديه هم دارند.
لوگوها علاوه بر اينكه در طرح هاي حكاكي شده و برجسته سازي و . . . مانند آن مي باشند، بصورت نمونه ساده آن هم وجود دارند تا از تنوع خاصي برخوردار باشند تا مشتري را در انتخاب بهتر هدايت نمايد.

لطفاً در صورت مشكل در دانلود فايل، با پيامك به تلفن تعبيه شده در همين سايت و يا با ارسال پيامك درهمين سايت و سيستم ما را مطلع سازيد تا رفع مشكل نماييم

 

از حسن اعتماد شما در رابطه با انتخاب اين محصول، متشكريم.